2012 bildbomb

 
Filmkväll- disneykväll

Bara ramlar lite inne på Carlings, efter att en främmande kille sett mig byta om.

Taggar Maskinen. Väntan på SMS svar på frågor man glömt ställa

Junkyard. Gils on board. 
"Vi har ju för fan handlat!!", "-Har ni fått en Redbull? - Ja. Ja det skulle vara gott", "OMG, där är Keela o Caty, jag vet inte vilka de är men OMG!!", *Snattar tidningar, stickers och godis för flera tusen.

Tjockahontas-- Hon med det långa tjocka håret. "-vänta lite, jag ska bara krampa lite först"

På Harry Potter tåg till Alingsås för filmning. Tåget stannar i en halvtimma. Snöstorm mitt i sommaren. 

Oplanerad dygning med Hålländaren. Data kvar"glömd" i tält. Oroliga föräldrar. SVIIINKALLT.

18 års festligheter. Myndighets påsen. Piknick i dåligt väder blir piknick i vardagsrummet!

Ut och gå 04,00 på spontan powerwalk. Bara lägga sig mitt på vägen och kolla på stjärnor.
Aldrig varit så nära universum som då.

"Vi åker till Göteborg och ser ut såhär!!". Nee..
Hör har ni tvillingarna Thor

Nyfunnen släkt. Marcel & Andreas. Första gången. 
"Men en milljon i Sverige är inte lika mycket so i Hålland"
"Mitt mellannamn?- Rebecka Linnea Thor- NEJ REBECKA, DET HETER DU JU INTE"

Energidrycks test, Pappa bevisar att han har rätt.

"Vi går och hämtar de fulaste kläderna vi kan hitta och testar!"
- Någon månad senare går ALLA runt med de kläderna..

2 nya pokaler till samlingen. Wooohoo!
Klassbrudar och människor som äger efter pannkakskväll.
De 2 underbara dagar i Göteborg. Musik. Sol. Åh. Dör.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback