Grattis- fika

Efter skolan drog ett par tjejer och jag iväg för att fira födelsedagsbarnet lite! Satt en bra stund och snackade och oj vilka härliga tjejer jag har! Puss på er goodingar!! (Hahah skojjade bara, hatar att skriva puss på mina bloggar, nästan lika illa som att skriva "hej bloggen"..) 
När jag sedan skulle ta tåget hem som går direkt till lilla Floby så var tåget inställt. Hatar vintern!! Kom då hem 1,5 timmar senare än vanligt. Tack underbara jävla snö... 
 
Hade en låång diskusion om hurvida man ska få låna/sno bilder från andra idag. Därför förklarar jag extra tydligt med versaler att DENNA BILDEN HAR ODA TAGIT, MEN JAG KÖPTE FAKTISKT KAKAN!! 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback