Onsdagen

Sitter och försöker få ihop saker och ting. Mycket ät trasigt för tillfället men jag kämpar! Imorgon är det bio som gäller. Vi ska kolla på Hungergames i skolan vilket blir bara toppen!! 
Idag har skolan varit bra. Oda är fortfarande sjuk. Fick veta att vi ska ha prov nästa vecka. Skrattade. Pluggade.
Jag vet inte riktigt hur jag mår egentligen. Känner mig jätteglad, jättetrött, peppad, taggad, uppe, nere, arg och ledsen. Men jag är allt det där med att leende på läppana och tänker på det positiva!
Jag saknar min Hanna. Det gör mig döende att missa så mycket av någon annans liv. Vi ses och pratar varje dag men är ändå långt ifrån varran. Saknar hur det var i sommras, hur vi träffades, sov över, drog till Göteborg, hittade på varje dag. De var bara för bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback