Sanningar

- Jag hatar stress
 
- Något av det som berättar mest om mig är min Tumbrl och spelningslista.
 
- Kan få inspirationsrus, blir så inspirerad av tex foto, musik eller illustraioner att jag bara vill hålla på med det och inte alls kan koncentrera mig på annat. Jobbigt när man egentligen skulle behöva sova.
 
- Jag har två helt olika stilar. Älskar den streetiga och coola stilen men kan inte tycka illa om kära Jeffery Cambell. Alla har inte sett båda stilarna dock.
 
- Hatar glasspinnar..
 
- Tvångsbeteende, måste önska mig något 11,11 och alla andra lika-mycket-på-båda-sidan-klock-slag.
 
- Gillar verkligen inte sjukhus. 
 
- Gillar inte alls skräckfilm.
 
- Lättskrämd, lätlurad. Inte bra, i tell you! 
 
- London in my heart. Ska bo där någon gång i livet. 
 
-  Hör nästan varje dag flera gånger att jag är otroligt positiv och märker själv hur jag får andra i min närhet glada. Loove it.
 
- Mitt drömjobb är att bli fotograf. Just nu skulle jag hellst vilja vara skate fotograf/filmare och åka med ett Team över hela världen. 
 
- Jag trivs mycket bättre hemma en fredagkväll och mysermed vänner än dra ut och festa hela natten. 
 
- Jag älskar min familj och mina vänner. 
 
- Jag kommer antagligen dö av matbrist när jag flyttar hemifrån bara pga att jag inte kan laga mat. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback