En förrebannad tisdag

Dagen börjar med att gå upp 5,00. Somnar nästan på bussen. Under hela dagen är jag ootroligt trött ocjh linserna som sitter fel gör mig halft blind. Börjar med tyska, världens fulaste och tråkigaste språk och lektion.Sedan måste jag sitta på en timmes föreläsning om hur man tränar i gym där självaste darth vader håller i- en äldre man som ser ut som och pratar lite so, honom. ( Trots att jag aldrig sett Starwars!). Får reda på hur vårat matteprov har gått och jag kan ju bara säga att det kunde gått bättre..höhö. När vi väl slutar denna dag har jag jätteproblem med att ta mig hem. Slutar med om att mitt tåg blev "försenat" "liiite" och jag kommer inte hem förrän halv 6. Nu blir det läxläsning av svenska, mediaproduktion, digitalt skapande och grafisk design. Tycker dock att dom praktiska sakerna är ganska roliga.  Taggar träning i två timmar senare?! Ska snart åka iväg och kommer hem vid halv 11. Sleep-time! 
Ha en bra kväll medans jag döör lite smått!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback