"Good morgon"

Hallådär! Klockan är kvart i 10 och jag sitter dötrött efter den första körkortskursen. Idag vaknade jag klockan 13,38. Tänke faktiskt somna om igen men kom på en liten sak. Fan, jag ska med ett tåg som går om 24min. På 24 minuter ska jag gå upp, göra mig iårdning, äta och hinna ta mig till spåret. Lycka till tjejen. 
Jag hann iallfall med tåget och hoppade av i Falköping. Fikade med en mycket saknad vän. Elin.
Sanning om mig: Jag klarar inte riktigt av stress. Inte någonstans. Det värsta jag vet är att stressa och det gör sig många av mina vänner sig roliga över. Hur många har inte skrattat åt mig när jag är som mest stressad? Jag stressar upp mig själv och det slutar med att jag intevet vad jag ska göra. Jag gick i morses runt och bara gjorde inget och tänkte på hur sen jag var. En brutalt jobbig sanning.. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback