Fredag

Hallådär människor! 
Fredag, åh bara att tänka ordet tyst får mig överlycklig. Lov, åh jag ryser. 
Sista "skoldagens lektioner" såg ut exakt såhär:
INGET. 
Åkte till skolan vid 10 för inställda lektioner på morgonen. Ingen engelska lärare när jag väl kommer dit. Vi som var klara med våra medie-produktions-uppgifter slapp också ha sista lektionen. Åh, där rös jag igen. 
På en timme hann jag sätta mig på ett tåg mot skövde, gå till skolan, fundera på varför jag ens gick upp idag, gå tillbaka till stationen, åka hem. 
Nu sitter jag med en kopp varmt kaffe i handen och tonvis med serier framför mig. Längtar till en kväll hemma med min vän. Min vän. 
Ha en fin kväll! p u s s 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback