Du är bäst

”Hanna Thooor, 18 år, med dip dye och tungpiersssing och jag ser ut ungefär såhär. ”

”Pannkaka, köttbullar, lite liis, har dom flyttat tv 4 plus någonstans.”

”Klart han vill den kåta jäveln”

”jaHAA”

”Jag får väll ta den då…”

”Jag kan meddela att jag ser dem nu”

Jag kan radda upp olika citat i flera timmar som vi har sagt. Kommer aldrig glömma de där Göteborgskvällarna. Kommer komma ihåg ”Kolla, det är han i idol. TA KORT!!” medans vi kollade på den gana dansaren framför oss inne på Liseberg, eller ”Ta kort på snygga killen i taket på tåget”.

Vi kan kolla på varan och utan att säga ett ända ord förstå varan. Jag kan se på dina sms hur mycket du än försöker dölja det, om du är glad eller ledsen. Vi kan snacka i flera timmar i telefon om allt och ingenting. Jag kan berätta allt för dig.

Det är inte många som kan få mig att få ont i kinderna av att le och skratta så mycket. Jag har aldrig hittat någon som är så lik mig som du är. Junkyard minnen. Kommer heller aldrig glömma när grannen kom in och bakade tårta. Hahah. ”Ah, jag fick ju inget bra första intryck i alla fall”

Kom ihåg mig.

 

Du är min souldmate. Min tvilling. Min Hanna. 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback