Lördag

Tjena tjena! Sitter här i mitt nymålade rum och sjunger för ful hals på alla gamla dåliga låtar som vägrar försvinna ur huvudet OCH oj va trevligt! Fick precis en längta-till-sommare-och-alla-skate-fotninger-feelning. GAAH. 
 
Det är lördag idag. Nu mår vi bra!
 
Hämtade mina bruna linser i morses. Underbart men läskigt. Känner mig som en vampyr och vågar knappt gå förbi speglar med dem i. 
Har fått höra att jag ser ut som Bella Swan i dem och en pizza bagare. Jag föredrar självklart pizzabagaren! 
 
Idag har jag dessutom bara tuggat upp ett halvt tuggumi paket, vilket är ett framsteg! Drogandet av tuggumi börjar bli bättre med andra ord!
 
Ha en fin kväll käraste ni! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback