Rebeckas sanningar

 

-     Jag önskar många gånger att jag kunde leva om mitt liv och göra om allt (Fast         vem skulle inte det?)

 

-     Blir sjukt påverkad av andras humör. Har otroligt svårt att vara glad om min          nära är ledsen.

 

-     Jag sten-älskar julkalendrar. Sunes jul äger lite extra speciellt.

 

-     Jag hatar drama. Drar mig ut så fort jag blir inblandad i något hemskt.

 

-     Har alldeles för lätt att ge upp.

 


-     Har onödigt svårt för att träna bland massa folk.

 

-     Gymnasietiden äger. Vill stundtals inte alls ta studenten.

 

-     Tycker att bananer och russin är något av det värsta som finns på jordens yta.               Fuck banana



-     Har alltid haft någon äcklig fobi för vampyrer.

 

-     Min värsta mardröm jag någonsi haft var när jag blev uppäten av en toalett.

 

-     Jag har ett tvångsbeteende att allt måste vara lika. Får panik om volymen på          tvn är 44, det ska vara 45. Okej?

 

-     Om jag ska räkna upp de 10 bästa stunderna jag minns skulle nästan alla vara        de gånger vara vid Hannas sida.

 

- Det har funnits tillfällen då jag glömt mitt eget namn och snor någon annans.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback