Trött som döden.

Hej! Nu är Rebecka tillbaka i Sverige igen. Bhu. Känns ändå bra att vara här igen. 
 
Min kväll kommer vara här där jag är just nu. Vid dator och tv. Jag har nog aldrig varit tröttare. Att bli väckt klockan 7 är ingen hit, speciellt inte av någon radio på dunderhög volym som drar igenom alla tider och "regler" på båten på svenska, tyska och engelska. AJ. ONT I ÖRAT. 
Tyskland var fint annars. Har handlat en hel del och fotat kanske lite mindre. Fanns inte så mycket foto-värt på båten och Kiel var ganska grått. 
 
Hela huvudet snurrar just nu efter att ha varit på en stor båt i flera dygn och efter att ha suttit i små små hytter känns mitt rum enormt för en gång skull. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback