Sayings

- Tro inte att jag ber om något, att jag vill fylla mitt liv med "depprimerande texter" för att ni ska tycka bättre om mig, lotsas känna medlidande eller vilja bli min vän av helt fel annledningar. Det är inte synd om mig. 
 
Jag vill skriva om saker som människor inte vågar prata om. För jag vill inte stanna i tystnaden. Vill inte att mina tankar ska fastna i mitt huvud när jag vet att de kan få andra huvuden att inse hur verkligheten ser ut. Speciellt inte när tankar som bränner fast kan skada och göra illa.
Jag vill beröra folk, få hjärnor att snurra och fastna sådär som repiga skivor gör, då ord spelas om och om igen. 
 
Många har frågat mig "Hur mår du egentligen?", "Är allt bra Rebecka", osv. Det är bra. Jag mår finfint!! Jag tycker om att skriva om livets baksidor och ta tag i det där tunga som ingen annar orkar bära. För jag lever på andra, precis som ni gör. Mår du bra, mår jag bra. Så enkelt är det. 
 
 
"ART NEVER COMES FROM HAPPINESS"
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback