En helt ny kärlek

Jag är kär. Jag har aldrig kännt såhär för något innan. Det är något som får mig dras till dig hela tiden. Tänker på dig dygnet runt nästan. Vill till dig. Du har allt, efter dig känner jag mig så inspirerad. Du är anledningen att jag börjat teckna och illustrera igen. Fotointresset kom också lite extra efter dig. Du får mig glad och ledsen. Du har fått mig känna mig fri ett flertal gånger. Dina texter har fått mig tänka mer än jag aldrig trott att jag kunnat tänka.
Jag vet att vi bara har kännt varran i lite drygt 2 månader. Säg till om det går för snabbt. Men jag känner att jag vill ta vårat förhållande lite längre än vart vi reda står. Så snälla du, vill du gifta dig med mig??Du och jag föralltid Tumblr, du och jag. 
 
 
 
 
Över driver jag lite kanske?- NEEEEEEEEJ ?!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback