Finally!

Nu sitter min dipdye här igen och det känns för himla bra!! Kom hem från Hanna nyss. Tack underbaraste för färgen! 
Förövrigt så mår jag bättre nu. Jag lär mig göra det bästa av vad jag har. Min kväll kommer vara framför datorn. Ska snart sätta på någon film och gosa ner mig i en varm säng. Lockande just nu. Taggar tisdag lika lite/mycket som vanligt. Kom förövrigt hem idag med en Mac dator från skolan. Dom "delade ut" tidigare datorer som andvänds och nu inte skulle behövas mer. Sjäääälvklart att om man får en gratis Apple dator så tar man ju den?! Så.. jag gick från Västerhöjd till tågstationen och från stationen till Hanna med en stor fet dator. Hahahahah, träningsverk...
Såhär ser iallafall färgen ut nu!

 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback