"Beach 2013"

Blir så sjukt trött av människor ibland. "BEACH 2013". Åh blää.. Varför är det så mycket uppståndelse över detta? 
Jag har inte gått igenom en ända dag utan att höra, läsa, se något om viktminskning/gym/träning/whatever som handlar om detta. Blir bara sjukt trött när människor inte längre tränar för att må bra utan för att gå ner i vikt och få uppmärksamhet. Och just det faktum att de flesta av alla som gör såhär en sådana som inte alls behöver det. 
Bloggar är proppfulla med inspirerande bilder på människor som inte äns finns på riktigt och som bara är redigerade och fotoshoppade. Galet hur människor ser på drömmar idag. 
 Själv känenr jag mig mer som Nallen.
 
Ta det lugnt vänner säger jag bara! 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback