Monday mornin'

Godmorgon! 
Kanske istället borde börja med något lite mer klassiskt som "Ny vecka, nya möjligheter" som rubrik? Lite väl drömmande för en drömmande Rebecka. 
Mitt liv flyter på vackert. Händer mycker nytt och glatt. Skratt och leenden är vardag. Har längtat lite till skolan faktiskt. Få kommat tillbaka till alla söta puckon, göra klart min Kalles Kaviar. Ska gå långa saknade promenader, träffa saknade människor, lägga massor av massor av tid på att göra ingenting och inte läxor. Så skönt! 
Ha en bra dag och en bra vecka!
Kommentarer
ida säger:

Min fina Rebecka!!

Svar: Ida, du är min fina!! <3
Rebecka

2013-01-21 | 19:25:45
Bloggadress: http://iidacardesjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback