Vad händer med världen?

Vad händer med världen? Upp är ner. Jag är här, du är där. Människor jag saknat i år är inte längre saknade. Ett ord betyder något helt. Minnen jag aldrig längre tänker på kommer varje sekund och påminner mig.  
Aldrig har mina kinder varit så blöta innan. Aldrig har jag varit så snurrig av att bara sätta mig upp. Jag trodde att jag aldrig skulle "fulgråta" så mycket på bara en kväll. Jag antar att alla kan ha fel.
 
Känslan av att stänga in sig och bygga murar för allt annat levande bara för att kunna sätta sig i sin obäddade säng för att försöka andas något lugnare än innan och försöka så slut på den ström son rinner från ögonen och gör hela tröjan blöt. Bara för att inte bli upptäckt av allt utanför väggarna. 
 
 
Kommentarer
Linn säger:

Du är så fin. Massa kramar till dig!

2013-01-25 | 23:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback