Du är stark

Hanna. Du vet redan det här. Jag vet hur fullt medveten du är, du vet att jag älskar dig. Du vet att du är min bästa vän, den som har kommit mig närmast in på livet. 
När du inte mår bra, mår jag sämre. De senaste dagarna har varit jobbiga. För dig. För mig. När du sa att du ännu en gång var inlagd på akuten blev det mörkt. Svårt. Tungt.
Jag önskar bara att allt kunde vara som innan. Som i sommras. Springa barfota runt i solen, tjuvfota människor i tågtaket och "minikändisar" på Liseberg. Prata oss sömnlösa igenom nätter, dricka äckliga rosa energidrycker, springa upp och ner på gatorna i våran stad, väcka grannarna ovan med musik på högsta nivå, bära flamingo-snopp-hattar. Skratta så höst att magen knyter sig och alla människor vänder sig om för att kolla. 
Dela var enda liten detalj av våra liv. 
Jag vill ha det som förr. Just så. 
 
 "Hanna Thoor, 18 år, tungpiercing, ser ut ungefär såhäääär"

 
 
 
 - Hanna, du är min kusin, min närmaste, min egna halva. 


Kommentarer
Hanna säger:

Jag älskar dig så jäkla mycket <3 Inget slår oss, vår vänskap, vårt familjeband!

2013-05-16 | 10:16:44
Bloggadress: http://hannaLthor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback