10 sanningar

- Jag äger 50 nagellack
 
- Den första bilden jag knäppte var på mitt gosedjur i smyg på kusten för att mamma inte skulle se att jag snodde hennes kamera
 
- Jag har alltid velat lära mig skateboard. Någon ska jag glida runt i alla världens bästa parker!
 
- Jag vaknar varje morogn med ett "blåmärke?" på vänster underarm efter att ha legat konstigt och haft armen mot mitt ögonbryn
 
- Lärt mig att dricka kaffe, enbart för att det kommer se så fint ut när jag går runt i New York med en kaffe i handen och lotsas vara med på Weheartit
 
- Jag tror att jag bryr mig för mycket om alla i min närhet. Mer än mig själv ibland. 
 
- Jag hör ofta att det låter fel när jag svär. "Ojojojj Rebecka, kan du andvända sådanna ord?!". Jag antar att jag är för snäll för sådant. 
 
- Jag har så jävla bra musiksmak iband. 
 
- Någon vacker jag kommer jag ha tattuerat mig och ha piercing i naveln. Lovar!
 
- Jag vill spy på bilder som är "fel". Fel inställningar på kameran, fokus på fel ställe eller fel placerade bilder med fel människor. Blää.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback