Skakar fortfarande

Jag är så skicklig att jag ramlade i veckna. Åkte longboard och i nerförsbacke började det gå riktigt fort. Jag började wobbla, förlora kontrollen på brädan totalt så jag hoppade av i farten... Benen hann inte med utan jag ramlade och slängdes ner på marken med sidan först och gled flera meter på asfalten. Slog i huvudet  och revbenen i fallet. 
Satte mig up och hela huvudet snurrade. Jag förlorade synen i några sekunder. Såg bara vitt och sedan små små ljusa konturer. Svartvitt. Hörde inget utan bara ett tinnitus-liknande ljud. Fick ingen riktig luft till lungorna, andades i otakt. 
Ställde mig upp och mådde jävligt illa. Magen krampade. Såren sven och huvudet värkte. Tog mig hem efter att ha lagt mig ner på marken ett antal fler gånger bara för att lugna ner mig lite. 

Såhär ser såren på knogarna och ena låret ut idag. Tre dygn efter olyckan. 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback