2012 sammanfattning

Sista dagen på året. Så jävla skönt att bli av med 2012! 
 
Grundskolan slutade. 9 år av hårt slit i en (förlåt mig) sit skola. 
 
2012 har dock varit mitt år! Sommren var den bästa jag någonsin varit med om. Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Hanna, du var en av de som gjorde min sommar ska du veta! Sena nätter med film mitt på gräsmattan, konserer och vatten så långt ögat kunde nå. 
 
Gymnasiet började Västerhöjd. Ny klass. Hahah kommer ihår hur jag kom he första, andra, hela veckan och tyckte det var så tråkigt när ingen pratade alls. Trodde aldrig att jag skulle få några vänner. Hahah nu älskar jag min klass. Trodde aldrig att skola kunde vara såå kul!
 
2012. Du har varit snäll mot mig. Trots att slutet varit hemskt stundtals. Men det händer varje vinter och har blivit en vana nu. Träffade mäniskor som jag aldrig träffat innan men som nu är något av me mest älskade jag nu har men jag har också förlorat människor som jag innan hade nära men som nu är längre bort än någonsin. 

Vad jag komemr minans mest:
Göteborgs dagar. Släktförenanden. Mobil drama. Lisebergs musik. Grundskola-Gymnasiet, Galenhet. Nya människor. Sommar. Sjuka ideer. Mobil snack som varade i flera timmar. 15 stjärnfall på en natt liggandes på ett berg med ur-vänner. 
 
2013 snälla var snäll mot mig.
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback