Den första december

Jag har världens jul-längtan just nu! Huset är pyntat och jag kom hem till lussekatter i veckan. Julmarknad idag och julsånger i kyrkan, nästa vecka är det ännu en marknad. Snart är jul redan här. Dock kommer all längtan behöva vara så länge att på den tiden kommer det domna bort. När jul väl kommer så sitter jag där och har tröttnat på allt.. 
 
Kollade på första avsnittet av julkalendern nyss. Jag tyckte om de första avsnittet tror jag och det känns som att detta kan bli bra! Är dock rädd för att växa upp. Ett bevis på att man har växt upp är att man inte glädjs lika mycket som innan av julkalendrar. Hahah, jag är la lika barnslig som när jag var 3 antar jag.
- Jag och Simon kollade på Cars 2 i veckan och jag satt som vanligt och skrattade när något kul hände. Simon bara kollade på mig och bad mig ge mig. "Rebecka, detta är INTE kul!". *GLÄDJE-DÖDARE*
 
Öppnade också första luckan i min adventskalender (Heter det så?!). Men jag har en fråga: Varför är chokladen innuti aldrig, ALDRIG god? Den smakar inte gott någonstans.



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback