Idag är en sådan dag.

Hej fina ni!
Idag är det en vecka kvar till julafton, 7 dagar. Vad va det jag sa!? Min jul känsla skulle försvinna lagom till jul.. Snön försvinner. Men skolan är snart slut och jag vill gråta och dansa runt. Kommer sakna mina brudar. Otroligt mycket. Tro det eller ej, men lektionerna är inte så dumma heller, iallafall inte allihop. Däremot är det OTROLIGT underbart att slippa ställa alarmet på 4,55 varje dag! Så lycklig! 
 
Tisdag i morogn, dansdag. Börjar istället vid 1 och slutar 3. Livet äger. 
Onsdag är det som vanligt, fikar dock. 
Torsdag, sista riktiga skoldagen lär ju inte bli heelt normal.
Fredag drar jag till skolan för att dra hem bara någon timme senare. Då gäller grötmys och uppträdande. Älskar alla medianer! ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback