Bio, glömda väskor och polis samtal

Rubriken äger ganska mycket om vad min kväll bestod av. Klockan 4 ringde Kamilla och vi drog iväg till Skövde en timme senare för att kolla in nya Twilight filmen. Riktigt bra! Lätt värd pengarna. 
Ännu en sak som tyder på att jag Rebecka Thor håller på att gå in i väggen ( eller iallafall en stolpe ) ;
Jag glömde min väska inne på biografen... Hahah, smartes! Jag antar att jag hade för mycket i mitt lilla huvud just då och det gick för fort. Kom på det på motorvägen en bra bit ifrån Skövde. Det var lisom försent att vända. Försökte ringa bion, men nej.. Lukas ringer en stund senare. "REBECKA, POLISEN HAR RINGT!".  I min väska låg bla mitt körkort.
Har fortfarande hjärtklappning. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback