I kättilstorp säger man hej!

Min lång-helg har varit grym! Varit hos i Kättilstorp i dag, Gud vilket underbart ställe. Till skillnad från i Skövde hälsar alla på varran där. Hatar folk som inte kan le tillbaka! Något utav det värsta som finns är ju tex någon kassör som inte kan le eller vara lite trevlig. Hahah, sådant jag kan störa mig på i flera dagar! "Hej,40 kr, jaaa, tack, hejdå" Hur svårt ska det vara att tvinga fram ett leende?! Får la sätta klädypor i kinderna eller något för det ser ju hemskt! Kanske bara är jag som stör mig på det.. Men något som kan vara ganska underbart är ju när en busschafför är glad och önskar typ "trevlig helg". Såå mysigt! 
Okej, Mysiga chafförer- På tal om vadå? Jag var i Kättilstorp. Juste ja! 
 
 
Ett leende på läpparna  människor tack!!!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback