Inatt...

Idag träffade jag en saknad vän. Satt i flera timmar på McDonalds och bara pratade. Tiden gå fort när man inte vill det, I tell you!! Mitt humör idag har gått ungefär såhär: Glad, Överglad, Jävligt förebanna, besviken, Glad, Jätteglad, Lycklig.
Mitt körkort och resten av vad som låg i väskan jag glömde på bion i söndags är välkommen åter och ligger nu på mitt rum. Tack till själen som hittade väskan och lämnade in den!! <3
 
Ni anar inte vad jag gjorde inatt!!!!
Hahahah skrattar fortfarande...
Jag fick ett SMS av min kära kusin. Vaknade av detta och utan att tänka på det trodde jag att detta inte var ett SMS, utan min vanliga ringklocka. DET VA DET INTE. Jag gick dock ner till köket. Åt. Gick upp, valde kläder. Plattade håret. Sminkade mig. -Jag tänkte "Varför är inte pappa vaken? Han ska ju vara vaken för att gå till jobbet.."
Tanken slog mig inte en gång att jag hade gått upp liiite för tidigt. Trots att jag hade kollat på mobilen och troligtvis sett klockan då också. Jaa, mamma kom in till mig när jag hade tagit in mina linser (som förövrigt hade en otrooligt jobbig morogn just idag). 
"Rebecka, vet du vad klockan är? Klockan är halv 12... GÅ OCH SOV"
 
Nu ska jag sova
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback