TJUGO:furtiotre

Idag kan jag bara säga att jag mår bra. Tränade efter skolan. Ser fram emot en fredag i morgon med andvents-mys istället för lektion och fredags-media-dag. Helg sitter inte helt fel efter dessa tre dagar i sokolan denna veckan. Har dock kommit in i någon sorts flyt nu när jag vaknar på morognen och är hur glad som hellst. Älskar mitt liv. Har kommit ut ur den svacka jag tidigare alltid gått i! 
Hade en viktig kanversation idag. För något av den första gången i hela mitt liv kan jag berätta allt utan att känna mig dålig. Inte pga att de andra är sämre utan att jag är bättre till skillnad från hur jag tidigare var. STOLT. LYCKLIG. GLAD.

PS. Ida är den människa som gjort Svampbob-kameran. Bra gjort! ((Det var inte meningen att han skulle ha mustach som Hitler!!!))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback