Mitt namn är Rebecka

Jag heter Rebecka Louise Thor. Jag är en av alla. Jag sitter fast i en värld där man hålls tillbaka av verkligheten. Jag har drömmar som alla andra men tankar som sticker ut. Jag vill bli något här. Vill bli ihågkommen när jag är borta. Där.
Jag har ingen tid för negativ billshit. Jag skiter fullständigt i om jag gör något som du inte gillar. Jag har respekt för allt och alla, sålänge de respekterar mig. Jag tar ingen skit. Men jag ger ingen skit heller. Jag är ingen bitch. 
Jag är en sextonårig tjej som bor i utanför en mindre stad och drömmer mig bort till att bli en del av något större än det här. Jag dras med i musik och försöker vara som alla andra men ändå sticka ut. Jag påverkas av media och andra människor. Men det är också det som formar mig till mig.
Jag kan vara djup. Prata om lvet. Jag kan vara mindre djup. Skratta, le, leva.
Jag är Rebecka Louise Thor.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback