Utkast 2011-07-07

Hur kunde jag vara så dum? Hur kunde jag försöka det som var omöjligt och tro at det falska var sant? Varför händer detta mig och ingen annan? Det har ju redan hänt mig flera gånger, varför plåga mig mer? Det har hänt flera gånger, men aldrig har ett sådant slag varit så illa som denna gången. Varför ska jag falla i det bottenlösa hålen? Skule det spela någon roll om jag försökte igen och gav det en andra chans eller skulle bara jag snubbla igen?
- Nej jag skulle inte tro det. Inte en chans. Det är över. För sent. Jag hade min chans, men tog den inte. Det sägs att man lär av sina misstag, men borde jag inte vara bäst det? Det har hänt så många gånger. Varför satsar jag inte? Det är ändå det man blir tvungen att göra i slutändan. Gör man inte det finns det inte en chans att man kan vinna. Är man i leken med får man leken tåla. Men vad är det för ursäkt? Jag var inte med i leken. Jag stod vid sidan och kollade på. Är man inte med finns det inget pris, ingen chans att vinna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback