Nyfunnen kärlek

Jag har fastnat igen. Vet inte vad jag ska säga. Detta är så sjukt bra. Hela min själ ler. Jag har liksom blivit kär på nytt. 
Kommit in i en fas i livet igen. En period där allt är grymt. Det här är grymt. 
 
Iron Maiden – The Wicker Man
Iron Maiden – Blood Brothers
Iron Maiden – Out Of The Silent Planet
Iron Maiden – No More Lies
Iron Maiden – When The Wild Wind Blows
Iron Maiden – Rainmaker
Iron Maiden – For The Greater Good Of God
Iron Maiden – The Pilgrim
Iron Maiden – Seventh Son Of A Seventh Son - 1998 Digital Remaster
Iron Maiden – The Clairvoyant - 1998 Digital Remaster
Iron Maiden – Only The Good Die Young - 1998 Digital Remaster
Iron Maiden – 2 Minutes To Midnight
Iron Maiden – Run to the Hills - 1998 - Remaster
Iron Maiden – Caught Somewhere In Time - 1998 Digital Remaster
Iron Maiden – Wasted Years - 1998 Digital Remaster
Iron Maiden – The Loneliness Of The Long Distance Runner - 1998 Digital Remaster
Iron Maiden – Deja-Vu - 1998 Digital Remaster
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback