Tyskland - Del 2

Torsdag, dag 4 åkte vi alla till Berlin. Åkte först en liten båt resa på  floden då vi såd det mesta av huvudstaden. Så vackert! Sedan splittrade vi oss och alla fick gå lite var de ville. Jag och Sofia sprang mest runt och letade efter Victoria's secret butiken (som vi aldrig hittade). 
Ett köp i Berlin: Sockar. 



Dagens stora höjdpunkt var dock Fluffet och den svenska chokladen. 

Fredagen bjöd på cykling. 4,2 min (tror jag). Inte så kul men en cykel från 1800-talet med stenhård sadel. Speciellt inte då den inte har växlar och punktering... Plus på detta var att hela vägen var fylld av 90gradiga uppförssbackar. 
Packade klart det sista för hemresan, shoppade, åt lite och drog sedan ut. Gick lite vilse.. 
 
Hemresan var ganska seg. Fulla människor, mysiga axlar och höga skratt förgyllde mina sista timmar i Tyskland. 
 
"Var är jägern, daa da daaada daa"
"Göööteeebooorg!" 
 
 
 
Kommentarer
Jennifer säger:

Får man undra vilka det e som pussar på bilden ;)
Kram!!!! ♡

Svar: Undra på du bara!! Kaspar heter han, Ses på lördag KRAM ♡
Rebecka

2013-05-29 | 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback